W tym artykule przedstawimy, jak wymienić baterię w urządzeniu KardiaMobile 6L.
a) Poniżej znajdują się narzędzia potrzebne do wykonania tej czynności.
- Śrubokręt Phillips 00 (Znany również jako PH00) (Rozmiary Phillips PH0 i PH000 również powinny pasować)
- Nowa bateria CR2016 (Dostępne w większości sklepów wielobranżowych)
- Zwykły długopis
b) Aby wymienić baterię w KardiaMobile 6L, musisz uzyskać dostęp do komory baterii urządzenia. Komora baterii znajduje się pod dolną elektrodą i jest dostępna po jej usunięciu.
c) Przygotuj KardiaMobile 6L i narzędzia na płaskiej powierzchni, takiej jak biurko lub stół, aby rozpocząć.
Użyj śrubokręta Phillips P00 i ostrożnie odkręć każdą śrubę z dolnej elektrody.
d) Po całkowitym poluzowaniu każdej śruby, możesz usunąć śruby z elektrody, ostrożnie wyciągając je palcami.
Jeśli masz trudności z użyciem do tego celu palców, ze względu na mały rozmiar śrub, możesz również użyć pęsety do usunięcia śrub z urządzenia
e) Odkładaj śruby w bezpieczne miejsce, aby ich nie zgubić.
Usuń tylną elektrodę z urządzenia.
f) Po usunięciu elektrody poszukaj małego wcięcia w rogu urządzenia. Włóż długopis lub inny podobny przedmiot we wcięcie, aby wyjąć baterię z urządzenia.
g) Wymień starą baterię na nową baterię typu „coin cell”, 3.0V rozmiar '2016′. Te baterie można znaleźć w większości sklepów wielobranżowych.
Podczas instalacji baterii upewnij się, że:
- ochronna naklejka jest usunięta z baterii
- bateria jest włożona znakiem plus (+) skierowanym do góry
h) Po umieszczeniu baterii w komorze baterii, delikatnie naciśnij na nową baterię, aby upewnić się, że jest zabezpieczona w komorze.
i) Teraz umieść metalową elektrodę z powrotem na podstawie KardiaMobile 6L.
Następnie ostrożnie podnieś dwie śruby i umieść je z powrotem w ich otworach. Powoli dokręć każdą śrubę, aż tylna elektroda będzie solidnie zamocowana.
To wszystko! Udało Ci się pomyślnie wymienić baterię w KardiaMobile 6L.
Nowa bateria powinna wystarczyć na 1-2 lata normalnego użytkowania (2-3 pomiary dziennie). Jeśli czujesz, że musisz wymienić baterię w ciągu kilku dni, tygodni lub miesięcy, skontaktuj się z pomocą techniczną, ponieważ prawdopodobnie nie jest to problem z baterią.
W razie potrzeby pomocy skontaktuj się z naszym zespołem Obsługi Klienta pod adresem info@mojkardiolog.pl.