Informacje ogólne

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

AliveCore chroni informacje gromadzone za pomocą Kardia, a twój dostawca opieki zdrowotnej jest odpowiedzialny za ochronę twoich informacji w ramach polityki swojej działalności.

Podczas tworzenia nowego konta, AliveCore zbiera następujące wymagane informacje: imię, adres e-mail, data urodzenia, płeć, status zażywania nikotyny, wzrost, waga. Wykorzystujemy te informacje, aby zapewnić, że tylko ty masz dostęp do tego konta. Inne informacje, które zbieramy podczas tworzenia nowego konta, to: poziom aktywności, leki i schorzenia medyczne. Te informacje są przydatne jako punkt odniesienia do zrozumienia twojego obecnego stanu zdrowia. Te informacje nie są wymagane do uzyskania dostępu do twojego konta. Jeśli jesteśsubskrybentem Premium, możemy zbierać inne informacje, które wprowadzisz do Kardia, takie jak zapisy EKG, ciśnienie krwi, tętno w stanie spoczynku i poziomy aktywności. Jeśli jesteś pacjentem połączonym z lekarzem lub za pomocą specjalnego kodu, wszystkie te informacje będą widoczne w koncie Kardia Pro twojego lekarza/dostawcy opieki zdrowotnej w celu identyfikacji i pomocy w zarządzaniu twoim leczeniem.

Nasz stosunek do przepisów HIPAA oznacza, że wszystkie dane na naszych serwerach są szyfrowane w czasie przechowywania lub transmisji. AliveCore stosuje najlepsze praktyki branżowe, takie jak szyfrowanie po stronie serwera AES 256-bitowe dla zapisów EKG klientów oraz protokół bezpieczeństwa warstwy transportowej (TLS 1.2), aby ustanowić bezpieczne połączenie z serwerami chmury i szyfrować dane w transmisji.

AliveCore nie odsprzedaje żadnych otrzymanych danych. AliveCore może wykorzystywać anonimowe zapisy EKG do przyszłych badań klinicznych i doskonalenia funkcji. Wszystkie dane osobowe są usuwane z zapisów EKG użytkownika i przechowywane na naszych bezpiecznych i zaszyfrowanych serwerach

Kardia nie śledzi ani nie przechowuje twojej lokalizacji. Uprawnienia lokalizacji są aktywowane jedynie z powodu wymogu systemowego systemu Android.

KardiaMobile objęte są 2-letnią ograniczoną gwarancją.

Tak, Kardia jest objęta certyfikatem FDA i posiada znak CE. Organizacje federalne i międzynarodowe przeglądały i zatwierdziły ją dla następujących zastosowań:

Nagrywanie, przechowywanie, wyświetlanie i transfer jednokanałowego EKG Wykrywanie obecności migotania przedsionków i prawidłowego rytmu zatokowego.


Produkty Kardia nie zostały przetestowane pod kątem dokładności zapisów EKG w przypadku rozrusznika serca. Nie zalecamy korzystania z produktów Kardia dla pacjentów z rozrusznikami,

ICD lub innymi wszczepionymi urządzeniami elektronicznymi, ponieważ nie możemy zagwarantować dokładności zapisów EKG.

Nasze urządzenia nie zostały przetestowane i nie są przeznaczone do użytku dziecięcego.

Każda aplikacja KardiaMobile jest przeznaczona dla jednego użytkownika, ale inni mogą wykonać EKG za pomocą KardiaMobile użytkownika i zarejestrować się jako gość. Jeśli ktoś zamierza regularnie korzystać z tego samego KardiaMobile do wykonywania EKG, zalecamy, aby każdy użytkownik miał własne konto Kardia i pobrany na swoim smartfonie odpowiednią aplikację. W ten sposób dane będą przechowywane oddzielnie od konta głównego użytkownika.

Bateria CR2016 (dostępna w większości sklepów ogólnego przeznaczenia). Nowa bateria powinna wystarczyć na 1-2 lata normalnego użytkowania (2-3 odczyty dziennie). Jeśli musisz wymienić baterię w ciągu kilku dni, tygodni lub miesięcy, skontaktuj się z dostawcą urządzenia, ponieważ prawdopodobnie nie jest to problem z baterią. 


KardiaMobile 6L powinno być sparowane wyłącznie w ramach aplikacji Kardia. Jeśli sparowałeś urządzenie poza aplikacją, w ustawieniach Bluetooth na swoim telefonie, prosimy wrócić do Ustawień Bluetooth i odłączyć („zapomnieć”) urządzenie KardiaMobile 6L, a następnie otworzyć aplikację i sparować zgodnie z instrukcjami w aplikacji. Urządzenie Kardia nie parujemy poprzez ustawienia Bluetooth.